Strony

piątek, 21 grudnia 2012

W Pierścieniu Ognia - Suzanne Collins



Tytuł oryginału: Catching Fire
Wydawnictwo: Media Rodzina 
Data wydania:  listopad 2009
Liczba stron: 360

Format: 135 × 205 mm    
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7278-395-0




Po przeczytaniu pierwszej części zastanawiałam się co jeszcze autorka może zamieścić w kolejnych częściach. Nie wyobrażałam sobie czym może jeszcze zaskoczyć... ale zaskoczyła i to bardzo.

 "W pierścieniu ognia" zaczęło się spokojnie, miejscami mnie trochę nudziło, ale kiedy akcja na dobre się zaczęła nie mogłam się oderwać. Moim zdaniem dużo bardziej wciągająca i zaskakująca niż same "Igrzyska...". Po skończeniu książki jeszcze długo nie mogłam zapomnieć wydarzeń z ostatnich stron książki. No i oczywiście od razu sięgnęłam po kolejną część. 


Moja ocena
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)