Strony

piątek, 21 grudnia 2012

Kosogłos - Suzanne Collins

 
Tytuł oryginału: Mockingjay
Wydawnictwo: Media Rodzina 
Data wydania:  listopad 2010
Liczba stron: 376
 

Format: 135 × 205 mm     
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-7278-491-9





Właśnie skończyłam swoją przygodę z serią "Igrzysk śmierci". Naprawdę przykro rozstawać się z bohaterami, do których zdążyłam się mniej lub bardziej przywiązać.

Samego "Kosogłosa" uważam za najsłabszą część, jednak zdecydowanie wartą uwagi. Miejscami rzucało się w oczy naciąganie całej historii, ale mimo wszystko czytało się bardzo przyjemnie. 

Jest to moim zdaniem najsmutniejsza spośród trzech, ale też chyba najmądrzejsza. Czekałam na szczęśliwe zakończenie, ale się go niestety nie doczekałam.


Moja opinia
7/10
  

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)