Strony

niedziela, 11 stycznia 2015

Podsumowanie i plany na kolejny rok

To już chyba jedno z ostatnich podsumowań ubiegłego roku w całej blogosferze, ale za mną dość intensywny koniec starego i początek nowego roku. Zaczęło się od wyjazdu sylwestrowego, który na kilka dni wprawił mnie w stan błogiego rozleniwienia. Zaraz po powrocie dopadło mnie jakieś choróbsko... No i jeszcze noworoczne odświeżenie mieszkania. Ale już jestem i postaram się jak najszybciej nadrobić swoje zaległości.

W 2014 roku udało mi się przeczytać 63 książki, czyli o 10 więcej niż w roku poprzednim. Łącznie przeczytałam 20 657 stron, co daje 57 stron dziennie. Najwyższą liczbę przeczytanych książek w liczbie 7 zanotowałam w lipcu, sierpniu i grudniu. Z 3 przeczytanymi książkami najsłabiej wypadł październik. W działalności bloga o dziwo najlepiej wypadł właśnie październik - odwiedziliście mnie aż 10 795 razy. Łącznie zamieściłam 137 postów, z czego 59 stanowiły recenzje książek. Oprócz tego mogliście zapoznać się z moimi opiniami na temat Fanbooka, magazynów językowych English Matters i Business English Magazine oraz fiszek.  



TOP 10 najlepszych książek 2014 roku (w kolejności przeczytania):

Po kliknięciu każdej z wymienionej pozycji zostaniecie przeniesieni do mojej recenzji. Jeśli prześledziliście uważnie powyższą listę z pewnością zauważyliście, że znalazły się na niej aż trzy z czterech wydanych książek z Serii Kaszmirowej. Mam nadzieję, że niebawem pojawią się kolejne, równie pasjonujące, pozycje z tej serii.
 
Podsumowanie udziału w wyzwaniach czytelniczych:

  • 52 książki - 63 przeczytane książki (zrealizowane)
  • Grunt to okładka - 9 książek
  • Lista książek z mojej biblioteczki, które koniecznie chcę przeczytać w 2014 roku 3/5
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę II - 15 książek
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę III - 5 książek
  • Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - 152,7 cm (niestety po raz kolejny, już chyba trzeci(!) nie mogę osiągnąć 162 cm)
  • Wyzwanie muzyczne - 8 książek
  • Z literą w tle - 22 książki
  • Z półki - 13 książek (założony poziom 3 został osiągnięty)

Jeśli chodzi o czytelnicze plany na kolejny rok, to zmieniło się niewiele. W dalszym ciągu planuję przeczytać minimum 52 książki, sięgać po tytuły z mojej biblioteczki i po polskich autorów. Będę też mierzyć i sugerować się literkami. Chociaż Wyzwanie muzyczne nie będzie kontynuowane, nie zrezygnuję oczywiście z książek muzycznych, których lektura w dalszym ciągu sprawia mi wielką przyjemność. Nie będę za to wybierać książek ze względu na motyw pojawiający się na ich okładce.

W związku z tym, że nie udało mi się przeczytać dwóch z planowanych na poprzedni rok książek, przenoszę je na kolejny i dodaję następne 5 tytułów. Będą to:

  • Doyle Artur Conan Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa 
  • Larrson Stieg Zamek z piasku, który runął
oraz
  • Tolkien John Ronald Reul Listy 
  • Brontë Emily Jane Wichrowe Wzgórza 
  • Bułhakow Michaił Mistrz i Małgorzata 
  • Cabré Jaume Wyznaję  
  • Kay Guy Gavriel Lwy Al-Rassanu lub Pieść dla Arbonne

Sobie i Wam życzę realizacji noworocznych postanowień :) 
 

12 komentarzy:

  1. Świetne wyniki. Oby w tym roku były jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki świetne, ale w nowym roku życzę jeszcze lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Czas motyli" też jest na mojej top liście ubiegłego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak udało CI się zrobić listę tylko pięciu książek do przeczytania na ten rok - moja zawiera blisko sto tytułów, bo nie mogłam się zdecydować! Gratuluję i życzę powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  6. 63 książki przeczytane to świetny wynik! Gratuluję! I życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wynik i bardzo ciekawe książki przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyników! :) I życzę Ci, żeby w tym roku trafiały Ci się same wartościowe lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę abyś w nowym roku miała jeszcze lepsze wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję. Oby ten rok był równie dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Big Beat też znalazł się w moim zestawieniu :) Zaczytanego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)