Strony

sobota, 31 stycznia 2015

Podsumowanie: styczeń 2015

Za nami pierwszy miesiąc nowego roku. Dla mnie okazał się miesiącem przeciętnym pod względem czytelniczym. Przeczytałam 4 książki. Obejrzałam też 5 filmów, w tym 2 nominowane do tegorocznych Oscarów. Na blogu pojawiło się 10 wpisów.
 
źródło


Styczeń w liczbach     
Liczba przeczytanych książek: 4 
  • Flejszer Patrycja Maska pozornego szczęścia 
  • Mróz Remigiusz Parabellum. Prędkość ucieczki 
  • Freeman Kimberley Zatoka Latarni  
  • Sykat Joanna Tylko przy mnie bądź  

Liczba przeczytanych stron: 1356
Liczba przeczytanych stron dziennie: 44

Liczba obejrzanych filmów: 5

  • Kapitan Phillips, 2013
  • Ośmiorniczka, 1983
  • Ida, 2013
  • Wyścig, 2013
  • Whiplash, 2014

Udział w wyzwaniach: 

  • 52 książki(2015) 4
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę III 3
  • Przeczytam tyle, ile ma wzrostu 9,4 cm
  • Z literą w tle (R) 1
  • Z półki(2015) 1

    W tym miesiącu najbardziej spodobała mi się książka: Zatoka Latarni
    Najchętniej przeglądana przez Was recenzja: To ty, Emmo? RECENZJA 
     
    Blog wzbogacił się o nowych czytelników, których serdecznie witam. Do tej pory dołączyło 194. Przypominam, że Pożeracz słów posiada też swój profil na facebooku.  

    Licznik odwiedzin wskazuje: 89545 
    Dziękuję:)




    A jak Wam minął styczeń? 

    13 komentarzy:

    1. Kurczę, chciałabym przeczytać Parabellum! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też powoli przymierzam się do zapolowania na twórczość pana Mroza.

        Usuń
      2. Ja też chciałabym dopaść Parabellum :) Życzę, aby luty był bardziej obfity w lektury :)

        Usuń
    2. Mnie się udało przeczytać 8 książek :)) a filmów hmm chyba z 5 :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Kapitan Phillips bardzo mi się podobał ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Z tego co czytałaś to znam tylko Parabellum. Zostało mi jakieś 100 stron do końca i nie chcę kończyć bo nie wiem kiedy będę w stanie zdobyć drugi tom..
      Zapraszam do siebie,
      http://worldofbookss.blog.pl/

      OdpowiedzUsuń
    5. Parabellum zazdroszczę, bo przymierzam się od dłuższego czasu :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Bardzo dobre wyniki. Też w styczniu udało mi się obejrzeć "Idę".

      OdpowiedzUsuń
    7. Nie czytałam nic z przeczytanych przez Ciebie, filmów też nie widziałam, ale gratuluję Ci wyników. :) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    8. Wyniki naprawdę dobre! Oby luty był dla Ciebie lepszy!

      OdpowiedzUsuń
    9. U mnie o jedną ksiażke mniej. Oby lepiej poszło nam w lutym ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
    Zapraszam do dyskusji:)