Strony

wtorek, 20 stycznia 2015

Wyzwanie muzyczne - podsumowanie

Dzisiaj przedstawiam Wam obiecane podsumowanie Wyzwania muzycznego. Do zabawy zgłosiło się 11 osób, z których 7 przeczytało przynajmniej jedną pozycję muzyczną. Łącznie przeczytaliśmy 40 książek. Największą popularnością cieszyła się książka autorstwa Eltona Johna Miłość jest lekarstwem. O życiu, pomaganiu i stracie.



Najlepszy wynik, 10 przeczytanych i zrecenzowanych książek, osiągnęła Hania Kwaśna i to ona otrzyma ode mnie przewidzianą w zabawie nagrodę muzyczną. Gratuluję Haniu:) Skontaktuję się z Tobą drogą mailową. Na drugim miejscu uplasowała się Marta Kowalik, a na trzecim organizatorka zabawy, czyli ja. Poniżej lista uczestników wraz z ich osiągnięciami:

madziusia - 8
Mała - 1

Dziękuję serdecznie wszystkim biorącym udział w wyzwaniu. Mam nadzieję, że w ostatnim roku trafiliście na przynajmniej jedną świetną książkę muzyczną:) Przesłane przez Was linki zgromadziłam w zakładce Książki muzyczne powyżej.

W komentarzach pojawiło się kilka zapytań o dalsze losy wyzwania. Po krótkim namyśle postanowiłam poprzestać na rocznej zabawie, stąd też brak posta ze zgłoszeniami na 2015 rok.

Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim uczestnikom wyzwania wielu pasjonujących lektur :)

3 komentarze:

  1. Wow, gratuluję szczególnie Hani, świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!:) Dziękuję bardzo, bardzo, bardzo! :) Ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie tykam książek muzycznych, ale widzę, że niektórzy je bardzo lubią:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)