Strony

czwartek, 16 stycznia 2014

Stosik 1/2014

Korzystając z przerwy, w jakże emocjonującym konkursie skoków narciarskich w Wiśle, przedstawiam pierwszy w tym roku stosik. Zawiera on książki kupione, pożyczone, wygrane i egzemplarze recenzenckie, a zatem wszystkie możliwe opcje:) 



Od góry:
Zabójca - Maria Nurowska, egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Znak
Oddział otwarty - Barbara Rosiek, wypożyczona z biblioteki
Śmierć w Amazonii - Artur Domosławski, egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Wielka Litera
Chłopcy - Jakub Ćwiek, ostatnia z przedświątecznych wygranych z bloga Kultura według Michała
Straszliwie sam - Raymond Domenech, kupiona i już przeczytana przez męża, ale w końcu to nasza wspólna biblioteczka więc się chwalę:P
Sucha spalona trawa - Anna Jean Mayhew, egzemplarz recenzencki od Black Publishing
Czas Motyli - Julia Alvarez, j.w.
Życie towarzyskie Tarnowa XIX-XX wieku - Antoni Sypek, pożyczona
Pink Floyd. Ilustrowana biografia - Marie Clayton, zakup własny


Jestem ciekawa każdej z powyższych (no może poza tą sportową:P) i nie mogę się doczekać, kiedy rozpocznę ich lekturę. Pozycja o Tarnowie to książka, którą mam zamiar przeczytać w ramach lepszego poznania swojego miasta, a biografię Pink Floyd zakupiłam i przeczytam odnośnie wyzwania muzycznego.

Poniżej urocza zakładka łapka wygrana w konkursie organizowanym przez Librotekę.



Widzicie coś dla siebie? Coś polecacie, odradzacie?


28 komentarzy:

  1. Książkę Domosławskiego przeczytałabym z przyjemnością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Chłopców. Świetna zakładka :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i Kamil drugi ;)) A z książek to mam ochotę na "Chłopców" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka niesamowita. Wyobraź sobie tylko całe stadko takie w podręcznikach itp! Idealne na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik i świetna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapka rewelacyjna. :D
    Niestety nie widzę nic dla siebie. ;) Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka mega zakładka! *O* Boska jest! :D A co do książek... Pink Floydów bym poczytała.... ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stos! :)
    Jestem bardzo ciekawa ''Chłopców''. Zakładka jest piękna :)
    Życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytałabym "Chłopców" oraz biografię Pink Floyd. Świetna zakładka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Sucha spalona trawa" to to co mnie interesuje najbardziej.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajna zakładka :D
    Ja jak zwykle nie znam ani jednej z tych książek, ale mam nadzieję, ze okażą się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajna zakładka :D milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety żadnej nie czytałam. Zakładka jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. trzy pierwsze pozycje z góry bym podebrała;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam Chłopców i bardzo dobrze się przy nich bawiłam;) Kontynuacja też mnie nie zawiodła i po raz kolejny przekonałam się, że uwielbiam twórczość pana Ćwieka

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie nowości z Black Publishing dziś do mnie dotarły, więc zabieram się zaraz za lekturę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie czekam na dwie książki z Black Publishing. Piękny stos, yżczę udanego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stosik i śmieszna zakładka. :D Z tych ksiązek posiadam tylko album Pink Floyd. Bardzo piękna okładka.
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  19. ,,Śmierć w Amazonii" wydaje mi się najciekawszą książką. Zakochałam się w Twojej zakładce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że książka ma już uroczą zakładkę :)
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  21. 'Chłopcy' bardzo mi się podobali, życze udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy stosik i do tego ta cudna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe książki, ale najbardziej jestem ciekawa Marii Nurowskiej! Zazdroszczę posiadania tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności prezentujesz:). Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny stosik!!! Mmmm..."Czas motyli" i "Sucha sierpniowa..." moje marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Śmierć w Amazonii" polecam. Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Smakowite nabytki :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)