Strony

wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie: grudzień 2013

Aż trudno uwierzyć, że grudzień już za nami. Przyznam, że liczyłam na więcej, ale w ogólnym rozrachunku 6 książek to według mnie całkiem nieźle. W grudniu poza czytaniem recenzji mogliście zgłosić się do Konkursu Urodzinowego oraz przyłączyć się do Wyzwania Muzycznego. Udział w wyzwaniach mogę zaliczyć do udanych. Żałuję jedynie, że nie udało mi się przeczytać żadnej książki polskiego autora i tym samym przyłączyć się do wyzwania Polacy nie gęsi... Pozostaje mi nadzieja na to, że w styczniu będzie lepiej. Czas na szczegółowe podsumowanie. 


Grudzień w liczbach:   

Liczba przeczytanych książek: 6

Liczba przeczytanych stron: 1511
Liczba przeczytanych stron dziennie: 49

 
Udział w wyzwaniach:
  • 52 książki(2013) 6
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę 0
  • Przeczytam tyle, ile ma wzrostu 12,1 cm
  • Z literą w tle 2
  • Z półki 1

W tym miesiącu najbardziej spodobała mi się książka: Modlitwa nieznajomej

Najchętniej przeglądana recenzja:  Wyjdź za mąż i poddaj się. Ekstremalne przeżycia dla nieustraszonych kobiet
 

Blog wzbogacił się o nowych czytelników, których serdecznie witam. Do tej pory dołączyło 133 osoby (w listopadzie 109) 
Licznik odwiedzin wskazuje: 12593 (w listopadzie 10227) 
Dziękuję:)

A jak Wam minął grudzień?




Na koniec prezentacja zakładek, które dzisiaj zostały wysłane do nagrodzonych w organizowanym przeze mnie konkursie.





Pozdrawiam serdecznie i życzę szampańskiej zabawy! :)



26 komentarzy:

  1. świetne podsumowanie, blog jak nic się rozwija, a zakładki chcę!! uwielbiam je;))

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 książek w miesiąc to ładny wynik, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bon Jovi. Kiedy byliśmy piękni i Wyjdź za mąż i poddaj się. Ekstremalne przeżycia dla nieustraszonych kobiet chętnie bym przeczytała :) A zakładki cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Oby kolejny rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałych wyników. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki ! Piękne zakładki :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci Bon Jovi!
    Piękne zakładki:)

    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zazdroszczę Ci biografii tego zespołu i pięknych zakładek.

      Szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
    2. Jest czego zazdrościć:) "Bon Jovi. Kiedy byliśmy piękni" to naprawdę świetnie wydany album:)

      Usuń
  8. Jakie śliczne zakładki *_* gratuluję wyników i życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudne te zakładeczki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zakładki są niesamowite! Jak je zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podsumowania nie robię, bo marnie by wyglądało :(. W tym roku STOP w tamtym roku miałam tragicznie mało czasu (w tym zresztą też pewnie więcej nie będę miała ;/ a nawet jeszcze mniej pewnie; ech. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, aby jednak udało się znaleźć sporo czasu na czytanie:)

      Usuń
  12. Super podsumowanie :)
    Przy okazji życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! Spełnienia marzeń, samych wspaniałych lektur, dużo miłości i serdeczności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zakładki :) Życzę samych książkowych skarbów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakładki cudne, ta z lewej to dopiero cacuszko.
    madziusiu nieśmiało :)) zapraszam do mojego wyzwania CZYTAM LITERATURĘ AMERYKAŃSKĄ. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niezły wynik, zaciekawiła mnie Modlitwa nieznajomej, chyba muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim za piękne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wyniku i zazdroszczę...kiedy ja będę mogła się czymkolwiek pochwalić? ale niestety początki są zawsze nie najłatwiejsze :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    http://babskieczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Nominowałem tylko te najlepsze :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)