Strony

czwartek, 5 grudnia 2013

KONKURS URODZINOWY (zakończony)

 




Trudno w to uwierzyć, ale za kilka dni Pożeracz słów będzie obchodził swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodzone zostaną aż dwie osoby. Krótkie podsumowanie zamieszczę wraz z wynikami. Jakie warunki należy spełnić by cieszyć się z nagrody?








Regulamin:  
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Pożeracz słów.
2. Nagrodami w konkursie są egzemplarze książek  "Zapach spalonych kwiatów" oraz "Opiekunka Grobów", pochodzące z domowej biblioteczki. Do każdej z książek dodam ręcznie wykonaną zakładkę, którą najprawdopodobniej wybiorę z tych dostępnych TUTAJ lub przygotuję na tę okazję coś specjalnego:)



3. Termin trwania konkursu - od 5 grudnia do 21 grudnia 2013 r. do godziny 23:59.
4. Aby wziąć udział w konkursie należy: 
  • wyrazić chęć uczestnictwa przez dodanie komentarza poniżej z powszechnie znanym "zgłaszam się", nickiem oraz adresem e-mail,
  • wskazać, którą z dwóch wymienionych książek chcielibyście otrzymać,
  • udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe, 
Będzie mi miło jeśli dołączycie do grona obserwatorów i jeśli zamieścicie informację o konkursie na swoim blogu (baner wyżej), ale nie są to warunki konieczne.

5. Zwycięzca zostanie wyłoniony poprzez losowanie, a ogłoszenie wyników nastąpi 23 grudnia 2013.
 6. Po ogłoszeniu wyników konkursu, skontaktuję się ze zwycięzcą i poproszę o przesłanie danych osobowych. Jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam odpowiedzi, wytypuję nowego zwycięzcę. Nagrody zostaną wysłane do zwycięzcy w ciągu 7 dni roboczych na adres wskazany przez laureata konkursu (wysyłka na terenie Polski). 
7. W konkursie mogą wziąć udział osoby nieposiadające bloga. Nie będę natomiast brać pod uwagę anonimowych zgłoszeń.
8. W konkursie można wziąć udział tylko raz.
9. Dane uczestników konkursu służą jedynie przeprowadzeniu konkursu, nie są nikomu ujawniane.
10. Biorąc udział w konkursie akceptujesz powyższy regulamin. 

  
Pytanie konkursowe brzmi:

Która z książek przeczytanych w tym roku przez Ciebie zrobiła na Tobie największe wrażenie?  
(wystarczy podać tytuł)




Zachęcam do licznego udziału i życzę powodzenia:)


63 komentarze:

  1. Zgłaszam się!
    gosagon5@gmail.com
    Wybieram Opiekunkę Grobów

    Książka, która najbardziej wywarła na mnie wrażenie i tkwi cały czas w mojej pamięci, to "Jak kamień w wodę". Wstrząsająca, pełna emocji. Najlepszy debiut jaki miałam okazję przeczytać! Moja recenzja:

    http://ciszaczasija.blogspot.com/2012/11/jak-kamien-w-wode.html

    Baner jeszcze dzisiaj wrzucę na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    kulturkamaialis@gmail.com
    wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie w tym roku? Zdecydowanie "Gra o Tron". Dlaczego? Bo niesamowicie długo się przed nią broniłam, namawiana przez wszystkich wokoło... I dopiero kiedy uległam ich namowom, odkryłam, że po prostu trzeba znać fantastykę, a fantastykę tak wybitną jak książki Martina tym bardziej. I szkoda, że ciągle trudno mi znaleźć czas na kolejne części...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach całą serię. Którąś z kolei część mam nawet na półce, ale wciąż poluję na pierwszą:)

      Usuń
  3. Zgłaszam się!
    Nick: Mała Mi
    martaa.wlodarczyk@gmail.com
    Książka, którą wybieram: "Opiekunka grobów"

    Pierwsza myśl jest taka, że ciężko spośród setki przeczytanych książek wybrać tę jedną, jedyną, ale za chwilę przypomina mi się "Złodziejka książek". Naszpikowana emocjami, tak prosta w przekazie, a tak niezwykła w formie. To chyba nie tylko najlepsza książka tego roku, ale najlepsza w całym życiu...

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:) Agnieszka Kaniuk
    iskierka23.23@tlen.pl
    wybieram "Zapach spalonych kwiatów"
    Jeśli chodzi o książkę,która wywarła na mnie największe wrażenie to jest to zdecydowanie Utwór Jojo Moyes"Zanim się pojawiłeś". Jest to POWIEŚĆ,KTÓRA TRAFIA DO SERC.fabuła,styl pisania i cały klimat książki wciągają od pierwszej strony tak bardzo,że trudno się od niej oderwać.W życiu często zdarza się tak,że nagle nasz stały i dobrze znany rytm życia zostaje zaburzony i nie wiemy co będzie dale. Los wywraca wszystko do góry nogami.Tak też dzieje się w przypadku głównych bohaterów książki.
    Młoda dziewczyna Lou Clark z dnia na dzień traci pracę w Kawiarni Bułka z masłem.Wie,że jej wkład w domowy budżet jest bardzo ważny i jak najszybciej chce znaleźć kolejną pracę,by móc odciążyć rodziców z którymi mieszka.I tak trafia do domu państwa Traynorów gdzie zostaje zatrudniona do opieki nad ich ich synem Willem.Will jest mężczyzną w kwiecie wieku,który pasjonuje się motocyklami. Niestety pasja staje się przyczyną wypadku w skutek,którego chłopak zostaje całkowicie sparaliżowany.Atrakcyjny,do chwili wypadku pełen radości życia chłopak traci chęć życia. Wszystko w okół zostaje pozbawione kolorów.On sam jest niczym gasnący płomień.Ma plan jak przerwać tą pełną wegetacji i bólu stagnację.Nie wie jednak jeszcze,że Lou odmieni diametralnie jego życie,a oni oboje już nigdy nie będą tacy sami.Nie jest to jednak smutna pełna cierpienia historia. Wręcz przeciwnie autorka uświadamia nam czytelnikom jak ważna i nieoceniona w naszym życiu jest obecność drugiego człowieka.Bratniej duszy,która wniesie w nasze życie radość nawet w najtrudniejszych chwilach.Jest to również książka z przesłaniem mówiącym o tym,że każdy z nas powinien mieć prawo wyboru i decydowania o samym sobie niezależnie od tego jakie życie wiedzie.Na kartach tej powieści znalazłam świadectwo pięknej przyjaźni,miłość i oddanie. Nie zabrakło również wzruszeń i chwil na refleksje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    Wybieram : Opiekunka grobów
    (wstawiam banner na bloga :3)


    Takich książek jest wiele. Po dłuższym zastanowieniu mogę powiedzieć, że były to "Szepty zmarłych" Simona Becketta. Jeden z moich pierwszych kryminałów. Książka, która po prostu chwyciła mnie za serce. Była idealna pod każdym względem i sprawiła, że w przyszłości chcę zostań antropologiem sądowym. Po prostu wniosła coś do mojego życia. I dlatego jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chętnie skuszę się na dowolną pozycję, choć jeśli już koniecznie muszę wybierać, to chyba jednak zapach spalonych kwiatów, choć nie ukrywam, że Opiekunka grobów by mnie ucieszyła równie mocno :)

    A z książek, które w tym roku zrobiły na mnie najsilniejsze wrażenie, to chyba będzie Pantaleon i wizytantki Mario Vargasa Llosy. Absurdalny pomysł, ubrany w prawdopodobną szatę, z pełnym oddaniem realiów misji wojskowej. Południowoamerykański klimat, amazońska dżungla i książka kipiąca seksem, bez krztyny erotyzmu. Nielekko się ją czytało, ale wciągnęła i zachwyciła.

    Obserwuję, jako Bacha85, a mail: zabkabt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się:)
    Doomisia♥
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    Książka która w tym roku zrobiła największe wrażenie??
    Na początek wpadła mi na myśl trylogia Dary Anioła- czytałam niedawno, wrażenia jeszcze świeże. Jednak szukając dalej w mojej pamięci, wyszperałam książkę którą czytałam tak jakoś w maju, a mianowicie "Zorza polarna" autorstwa Nory Roberts. Nie jest tajemnicą, że uwielbiam tą autorkę, ale ta książka tak mnie pochłonęła , że obejrzałam film i dalej było mi mało. Klimatyczna Alaska, zagadka zabójstwa sprzed piętnastu lat, a w tle- ona i on :) Uważam ,że książka jest godna polecenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. PS Wybieram "Opiekunkę grobów" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    Nick: RemusikLupin
    Emai: kotek2622@wp.pl
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów".

    Książka, która w zeszłym roku zrobiła na mnie największe wrażenie to "Po tamtej stronie Ciebie i mnie". Recenzja tej książki na moim blogu mówi wszystko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Nick: Lynn
    E-mail: zuzanka.dd@vp.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, głupia ja zapomniała podać odpowiedzi. Książką, która zrobiła na mnie wrażenie była "Córka dymu i kości". Przepraszam za zwłokę i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się,
    Natasha,
    aleksandra.pienkos@gmail.com
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów".

    Hmm, pierwsza myśl - "Wędrówka przez słońce" Corbana Addisona. I rzeczywiście wsród 87 książek dotychas przeczytanych przeze mnie w tym roku to ta pozycja zrobiła na mnie największe wrażenie. Doskonale skonstruowana fabuła, głębokie wykorzystanie trudnego tematu jakim jest handel ludźmi, którym się interesuję od pewnego czasu... a do tego moje ukochane Indie. Corban Addison stworzył książkę idealną dla mnie, do której na pewno jeszcze nie raz wrócę.
    Moja recenzja: http://czytelnicze-zycie.blogspot.com/2013/02/corban-addison-wedrowka-przez-sonce.html
    Dla zinteresowanych - książkę można kupić teraz za bagatela 9,99! A to naprawdę wartościowa lektura, więc zakup będzie bardzo dobry!



    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku chciałabym Ci życzyć kolejnego udanego i owocnego roku blogowania, być nigdy nie traciła wiary w to, co robisz, oraz być nie straciła zapału do prowadzenia go. :) Pamiętam pierwsze urodziny mojego bloga i muszę Ci powiedzieć, że z roku na rok blog ewoluuje. Sama tego doświadczysz, jeśli jeszcze tego nie dostrzegasz :).

    Z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie :)
    Nick: Dzosefinn
    email: dzosefinn.91@gmail.com
    Celuję w : Opiekunkę grobów (M.Marr)
    Obserwuję: tak :)
    banner: http://dzosefinn.blogspot.com/p/konkursy.html :)

    Musiałam zrobić szybki rachunek sumienia - przeczytanych przeze mnie w tym roku książek. I dochodzę do wniosku, że w 2013 bardzo różnorodnie trafiałam na lektury. Niektóre były lepsze, a niektóre gorsze. Jednakże powiem Ci, że nie miałam trudności z wyborem tej najlepszej. Najbardziej mnie poruszyła książka Patricka Nessa "Siedem minut po północy", którą napisał na podstawie pomysłu Siobhan Dowd (niestety pomysłodawczyni zmarła zanim jej idea przerodziła się w książkę)
    "Siedem minut po północy" opowiada historię trzynastoletniego chłopca, który musi zaakceptować to, co jest nieuniknione. Z pomocą przychodzi do niego, dokładnie siedem minut po północy, mroczny gość. Po kilkunastu odwiedzinach w końcu Conor uświadamia sobie, że życie trzeba przyjmować jakie jest i cieszyć się każdą najmniejszą jego cząstką. Bo życie jest ulotne, jak dym z ogniska. Powiem Ci, że chyba przy żadnej książce nie wzruszyłam się tak bardzo jak przy niej. Ta mroczna droga pogodzenia się z odejściem ukochanej osoby - matki - jest wręcz rozrywająca, nie tylko serce, ale również i duszę. W kulminacyjnym momencie płakałam jaj bóbr. Wydaje mi się, że "Siedem minut po północy" poruszy każde, zatwardziałe serce... Jeśli nie czytałaś, to naprawdę gorąco polecam. Nie tylko porusza, ale również i uczy. Życie to dar.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Nick : Riana
    riana@wp.pl
    Wybieram:"Opiekunkę grobów"
    Książkę która mnie najbardziej zachwyciła w tym roku i szczerze Ci ją polecam to "Czas Żniw". Mój zachwyt jest spowodowany tym, że nigdy nie wiemy co stanie się na następnej stronie, intrygi, wizje nadnaturalnego świata i rządzące w nim prawa, a może i wątek miłosny? Wspaniały dobór słów i kreacja bohaterów sprawiła, że długo jej nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:)
    kasandra_85
    kasandra_85@wp.pl
    Wybieram: "Zapach spalonych kwiatów"
    Link do banerka: KLIK:)

    Największe wrażenie zrobiła na mnie m.in. książka "Dziecko śniegu"Eowyn Ivey. Myślę, że zasługuje na wyróżnienie za silne emocje jakie wywołała, magię i niesamowity klimat, opisy dziewiczej przyrody Alaski oraz podejmowanie szalenie delikatnej, życiowej tematyki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    AnnRK
    kaariokaa@op.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów"
    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie: "Gołębiarki"

    A informację o konkursie wrzucę na Facebooka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, no i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję roku. Życzę góry książek i czasu na ich przeczytanie :)
    Mój blog - Czytelniczy swoje pierwsze urodziny będzie obchodził dopiero w marcu.

    Zgłaszam się.
    zemfiroczka@gmail.com
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów", ale druga też byłaby ok.

    Z tą jedną książką mam kłopot, o którym już pisałam na jednej grupie na fejsie. Mianowicie - nie mogę się zdecydować, co bardziej mi się spodobało: "Miedzianka" Springera, czy może jednak "Korona śniegu i krwi" Cherezińskiej. Doprawdy - trudny wybór. Tak czy siak - polecam obie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Gracenta
    Email: gracja313@tlen.pl
    Wybieram: „Opiekunka Grobów”
    Najciekawszą pozycją jaka przeczytałam w tym roku była książka „Tajemnice Gwen Frost”

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Isadora
    karolinnaamm@gmail.com
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów"
    A książka, która wywarła na mnie największe wrażenie to "Tygrys" Johna Vaillanta.
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!
    Info na fb :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Anita B.
    a.baca@onet.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów"

    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie w tym roku to "Zabawka Boga"

    Baner wstawiam na bloga http://mojaokladka.blogspot.com/p/biore-udzia-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    ktrya
    ktrya@wp.pl
    Wybieram "Opiekunkę grobów".

    Książka, która w tym roku zrobiła na mnie największe wrażenie to "Nasza klasa" Tadeusza Słobodzianka.

    Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się
    Viconia
    vampiria@chillout.net.pl
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    A która wywarła największe wrażenie, zdecydowanie "Do szpiku kości". Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    natalierosa96@gmail.com
    wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    Książką, która zachwyciła mnie najbardziej była powieść "W pierścieniu ognia". Pewnie nie jestem jedyną osobą, która w odpowiedzi na Twoje pytanie podaje tak znaną książkę, jednak nie potrafię tu wpisać nic innego. Ta historia zachwyciła mnie nie tylko swoją oryginalnością oraz tym, że jest pozbawiona schematów, ale też dlatego, że pokazuje to, czego świadkami jesteśmy na codzień: zniewolenie przez szeroko pojęte media. Nawet jeżeli nie jesteśmy sławni, bez problemu mozemy zauważyć, że dzisiaj nie ma czegoś takiego jak prywatność. I właśnie to było w tej książce ukazane w sposób absolutnie mistrzowski. I między innymi dlatego jest taka wyjątkowa :)

    Pozdrawiam, Natalie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się;)
    Beata P.
    azumi.90@hotmail.com
    Wybieram książkę "Opiekunka grobów"
    Książka, która wywarła na mnie największe wrażenie to "Dolores Claiborne" Stephena Kinga. Jest...niesamowita.

    Gratuluję rocznicy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Znam tę książkę i przyznaję jest niesamowita:)

      Usuń
  25. Zgłaszam się :)
    dorotam03@gmail.com

    Wybieram ''Opiekunkę grobów''
    W tym roku największe wrażenie zrobiła na mnie książka.....hmmm...''Jutro'' Johna Marsdena. Autor opowiada w niej historię grupy nastolatków, która musi walczyć o wolność swojego kraju. Myślę, że jest to wspaniała książka, która ukazuje nam, że wolność i niepodległość nie są rzeczami wiecznymi i każdy z nas moze kiedyś znaleźć się w tak trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    ksiazkowo89@gmail.com
    wybieram "Opiekunkę grobów"
    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie to "Zaopiekuj się mną" Dorothy Koomson :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    repeaded@wp.pl
    spongelife
    Wybieram "Opiekunkę grobów"
    Jakiś miesiąc temu udało mi się zdobyć książkę pt. "Baśniarz" to ona jest moim numerem 1. tego roku i wszystkich ksiażek jakie dotychczas przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Nick : Niko N.
    Mail : lafee2702@gmail.com
    Wybieram : zapach spalonych kwiatów
    Książka, która w ostatnim czasie zrobiła na mnie największe wrażenie i zapadła w pamięć to "Mechaniczny książę" Cassandry Clare

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się! :)
    aleksandrapl1@wp.pl
    Wybieram '' Opiekunkę grobów''
    Największe wrażenie w tym roku zrobiły na mnie '' Perswazje'' Jane Austen. To najbardziej romantyczna książka jaką czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się :)
    joanna.amethyst@gmail.com
    J.
    Wybieram "Opiekunkę grobów"

    W tym roku najbardziej podobała mi się "Miłość w Apulii", którą niedawno skończyłam czytać. http://www.zakamarek2013.blogspot.com/2013/12/miosc-w-apulii.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się
    ohhcorinne@gmail.com

    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    Książką, która w tym roku zrobiła na mnie największe wrażenie była "Gra Anioła" - nigdy nie byłam tak przejęta losami bohatera. Moim zdaniem po tę książkę powinien sięgnąć każdy, w ogóle cykl Cmentarz Zapomnianych Książek to coś niesamowitego.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Nick: Camerre
    email: emik7@onet.eu
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    Książka, która w tym roku zrobiła na mnie największe wrażenie to "Black Heart Blue" Louisa Reid. Nie została niestety wydana w Polsce i czytałam ją w oryginale. Historia jest naprawdę piękna, choć dość dramatyczna i poruszająca. Opowiada o Rebecce, której siostra bliźniaczka zmarła w nie do końca jasnych okolicznościach. Rebecca zna całą prawdę, nie chce dłużej tego ukrywać, chce odzyskać wolność... Książka naprawdę skłania do refleksji.
    “There was no point dreaming. The leaflet was nothing more than a glass slipper handed to the ugly sister. I would never fit in there even if they'd let me go, which was a fairy tale in itself."

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    bankaikoala@o2.pl
    Wybieram Opiekunkę Grobów

    Książka, która najbardziej wywarła na mnie wrażenie to Dziewczyny z Danbury. Zmieniła ona moje spojrzenie na Amerykański system więziennictwa i wyobrażenie o tym co dzieje się w kobiecych zakładach karnych. Większość pamiętników z więzienia jest pisana przez facetów i pierwszy raz w moje ręce trafiła relacja oczami kobiety. Bardzo ciekawe doświadczenie. Polecam każdemu (książkę, nie więzienie ;) ).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    ostapowicz.k@gmail.com
    Wybieram Opiekunkę Grobów

    Trudny wybór ale chyba najbliżej mojemu czytelniczemu sercu okazał się pierwsza część Grima - Pieczęć Ognia. I choć to aż 600 stron trudno się od nich oderwać :)

    Baner http://ksiazek-swiat.blogspot.com/p/akcje-z-sieci.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się!
    kolejnyzwyczajnyblog@gmail.com
    Wybieram : Opiekunka grobów

    Musiałabym się głębiej zastanowić, ale moją pierwszą myślą były ,,Swiatła września" Zafóna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    mail: czekaj_9@wp.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów"
    Książka, która na długi czas zapadła mi w pamięci to "Gwiazd naszych wina". Tyle łez ile poświęciłam na tą książkę w tym roku już nigdy nie wylałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    Marta Kor
    mkczytuje@gmail.com
    Wybieram: "Opiekunka Grobów"
    Zdecydowanie: Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści - H.P. Locecraft
    obserwuję i już dodaję banerek na blogu i fb;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów".
    Książek przeczytałam mnóstwo, ale największe wrażenie zrobił na mnie "Pałac Północy" Carlosa Ruiz Zafona. Ogólnie uwielbiam jego styl pisania, wspaniale buduje klimat, więc książka naprawdę wciąga. :)
    tajemnicza.istotka77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    Nick: Lilith
    mail: alilithk@gmail.com
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów".
    Baner: http://metlikkontrolowany.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odp.
    Zdecydowanie "Rok 1984" Orwella. To jedna z niewielu książek, które wstrząsnęły mną do głębi i sprawiły, że przez kilka nocy nie mogłam zmrużyć oka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się :)
    Nick: Katarzyna K
    email: elementarz90@gmail.com
    Wybieram książkę: Zapach spalonych kwiatów
    Banerek: http://skrytkaslow.blogspot.com/p/konkursy_13.html
    Moja odpowiedź: Największe wrażenie zrobiło na mnie "Alibi na szczęście" Anny Ficner-Ogonowskiej. Przeczytałam książkę z zapartym tchem i wypiekami na twarzy! Z resztą, cała trylogia jest świetna !!

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja ;)
    rozalia.sz@wp.pl
    Wybieram "Opiekunkę grobów"
    Moim tegorocznym ulubieńcem będzie "Norwegian Wood" Murakamiego. Zdecydowanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ;)
    Nick: Synystia
    E-mail: agataa.92@o2.pl
    Chciałabym otrzymać "Zapach spalonych kwiatów"

    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie to "Dotyk Julii".

    Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mnie podobała się zarówno "Dotyk Julii" jak i jej kontynuacja:)

      Usuń
  43. Zgłaszam się :)
    nick: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Wybieram: "Zapach spalonych kwiatów"

    Było kilka takich książek, ale „Zanim się pojawiłeś” Moyes Jojo, którą wczoraj przeczytałam wycisnęła ze mnie najwięcej łez ;)

    Gratuluję i życzę wszystkiego Naj :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    Mała, mala.czyta@gmail.com
    Wybieram "Zapach spalonych kwiatów"

    Największe wrażenie zrobił na mnie "Szklany klosz" Sylvii Plath. Myślę, że duży wpływ miał na to jeden epizod z życia autorki.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie :)
    Nick: MIKI lalkabarbie
    email: mlopatowska@interia.pl
    Wybieram : Opiekunkę grobów (M.Marr)
    banner: http://mikilalkabarbie.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście zapomniałam o najważniejszym : odpowiedzi na pytanie konkursowe :-)
      Książka która w tym roku zrobiła na mnie ogromne wrażenie to "Dość już łez" L. Howard. Nie chcę zdradzać całej fabuły książki dlatego też tylko troszeczkę słowem wstępu. Na początku książki jesteśmy świadkami porwania niemowlaka z rąk matki. Młode małżeństwo n ie jest w stanie przetrwać tej tragedii dlatego też dochodzi do rozstania. Bohater chce żyć normalnie i zakłada nową rodzinę ale bohaterka nie potrafi żyć bez swojego syna dlatego też szuka go przez kilkanaście lat i ............ Reszta dla ciekawskich w książkce :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  46. GRATULUJĘ!

    Zgłaszam się!
    kinga.godowska@vp.pl
    Wybieram: "Zapach spalonych kwiatów"
    Baner: http://kinga42.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    Odp: "Przeminęło z wiatrem". Jest to książka, która wychodzi poza skalę. Książka najpiękniejsza na świecie, lepszej nie było, nie ma i nie będzie. To książka, która absolutnie stała się moją ulubioną. Dzieła Margaret Mitchell się nie czyta, nim się żyje. Kocham całym sercem i każdemu gorąco polecam. <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego Najlepszego z Okazji I urodzin :)

    Zgłaszam się!
    obserwuję jako: amirta
    email: amirta21@gmail.com

    Jaka książka wywarła na mnie największe wrażenie w tym roku?
    Odpowiem Trylogia Klątwy Tygrysa. Chodziła za mną ona odkąd ujrzałam reklamę pierwszej części, jednakże dopiero w tym roku miałam okazję się z nią zapoznać i to z całą trylogią naraz (przynajmniej nie musiałam czekać z niecierpliwością na kolejną część ;):P). To był przecudny miesiąc w świecie wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ahh no i zapomniałam wybrać książkę: wybieram "Opiekunka grobów"

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się! e-mail: kmka1296@wp.pl Wybieram „Opiekunkę grobów” Odpowiedź: Największe wrażenie w tym roku wywarła na mnie trylogia Igrzyska Śmierci. Wstrząsnęła mną, a z chwilą, gdy przeczytałam ostatnie zdanie "Kosogłosa" nie miałam pojęcia co dalej ze sobą zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Dizzy
    E-mail: alcia1993@op.pl
    Wybieram: "Opiekunka grobów"

    W tym roku największe wrażenie zrobiła na mnie książka Łukasza Malinowskiego "Skald. Karmiciel Kruków". Od pierwszego wejrzenia (w tekst) zakochałam się w postaci zabójczego poety (dosłownie zabójczego) i przygodach, jakie go spotkały, a na przestrzeni wydarzeń kochałam go coraz bardziej i bardziej! Śmiem nawet stwierdzić, że ów bohaterowi, Ainarowi, wcale nie tak daleko do Geralta z Rivii. :) Poza tym niemalże każda strona tej powieści zaskakiwała mnie, a wplecione w nią poezje głównego bohatera niesamowicie uprzyjemniały mi lekturę. Nie wspominając o tym, że autor całość przyprawił doskonałym humorem i mitologią ludów "bezimiennej Północy"(jak to zwał Tolkien kraje skandynawskie), a to uwielbiam w książkach najbardziej. Jak dla mnie ta książka to naprawdę smakowity kąsek. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)