Strony

sobota, 31 maja 2014

Podsumowanie: maj 2014

Przed nami kilka ostatnich godzin maja. U mnie poza sobotnimi porządkami i zakupami jest to też czas na podsumowanie mijającego miesiąca. Według mnie wypadł on całkiem nieźle. W większości trafiłam na naprawdę dobre książki.




Maj w liczbach
Liczba przeczytanych książek:
  • Śmierć w Amazonii - A.Domosławski RECENZJA
  • Odział otwarty - B.Rosiek RECENZJA
  • Morelowy sad - A.Coplin RECENZJA
  • W kajdankach namiętności - P.Kołodziejczak  
  • Telefon od anioła - G.Musso  
 

Liczba przeczytanych stron: 1624
Liczba przeczytanych stron dziennie: 52
 

 
Udział w wyzwaniach: 

  • 52 książki(2014) 5
  • Grunt to okładka 0
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę II 3
  • Przeczytam tyle, ile ma wzrostu 11,2 cm
  • Wyzwanie muzyczne 0
  • Z literą w tle 1
  • Z półki 1


    W tym miesiącu najbardziej spodobała mi się książka: Śmierć w Amazonii RECENZJA
    Najchętniej przeglądana recenzja: Adrian Mole lat 13 i 3/4. Sekretny dziennik RECENZJA

    Blog wzbogacił się o nowych czytelników, których serdecznie witam. Do tej pory dołączyło 170 osób (w kwietniu 162)
    Licznik odwiedzin wskazuje:  27958 (w kwietniu 24260)
    Dziękuję:)

    W organizowanym przeze mnie Wyzwaniu muzycznym bierze udział (do tej pory) 11 osób. Łączna liczba przeczytanych książek wynosi 26 (w kwietniu 26). Pełna lista dostępna TUTAJ.



     

    A jak Wam minął maj? Jakie książki planujecie czytać w trakcie weekendu? 


    26 komentarzy:

    1. Mnie maj przede wszystkim minął za szybko. Pod względem czytelniczym jestem zadowolona, jendak dalej mam spore zaległości.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jak dla mnie maj mógłby trwać cały rok, na okrągło;)

        Gratuluję wyników!

        Usuń
      2. Maj ma w sobie coś optymistycznego:) Jest to jeden z moich ulubionych miesięcy :)

        Usuń
    2. Nie najgorzej :) całkiem dobry wynik!

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie czytałam żadnej z Twoich majowych książek. Wynik niezły! Życzę powodzenia w czerwcu :-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki i wzajemnie :) Polecam szczególnie "Morelowy sad" i "Śmierć w Amazonii" - to naprawdę bardzo dobre książki :)

        Usuń
    4. oj gratuluje wyniku przeczytanych książek,ja niestety w tym miesiącu miałam kiepski wynik!!
      mam nadzieje ze,w czerwcu będę miała lepszy wynik książkowy
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję:) Życzę Ci satysfakcjonującego wyniku w czerwcu :)

        Usuń
    5. Znakomite wyniki! Ilość stron przeczytanych godna pozazdroszczenia! :)

      W weekend zmierzę się z "Zawołajcie położną", choć tematyka tej książki nie do końca leży w obrębie moich zainteresowań. :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję:) Miejmy nadzieję, że książka okaże się bogatym w emocje przeżyciem:)

        Usuń
    6. Gratuluję wyniku - rzeczywiście jest niezły. Życzę dużo czasu na czytanie w czerwcu i przesyłam ciepłe pozdrowienia!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dziękuję serdecznie i również pozdrawiam :) Oby czerwiec był jeszcze lepszy :)

        Usuń
    7. u mnie w maju tylko 3 przeczytane książki i to jeszcze niekoniecznie dobre, także liczę na to, że czerwiec wypadnie lepiej :) zwłaszcza, że wybieram się na urlop i w końcu będę mieć więcej czasu na czytanie :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. W takim razie życzę udanego urlopu, słonecznej pogody i mnóstwa czasu na dobre lektury :)

        Usuń
    8. Gratuluję! Mój wynik jest taki sam. :-)

      OdpowiedzUsuń
    9. Maj szybciutko zleciał, ale udało mi się podobnie jak w kwietniu przeczytać 16 książek. W weekend niestety już chyba po nic nie sięgnę, no chyba, że jeśli będę miała jeszcze siły to przed spaniem będę kończyć wywiad z dr Szczytem.

      OdpowiedzUsuń
    10. Zazdroszczę Ci lektury ,,Śmierci w Amazonii" i oczywiście gratuluję wyniku :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeśli ta książka pojawi się w zasięgu Twoich rąk, nie wahaj się tylko bierz! Warto:)

        Usuń
    11. Maj minął mi... bardzo szybko, ale pozytywnie! :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
    Zapraszam do dyskusji:)