Strony

czwartek, 2 czerwca 2016

Podsumowanie miesiąca: maj 2016

Maj był dla mnie miesiącem dość intensywnym, dlatego też czasu na czytanie miałam niewiele. W zasadzie dokończyłam rozpoczętą w kwietniu książkę i sięgnęłam po kolejną. Kilka pozycji dla dzieci przeczytałam Synkowi. W maju na blogu pojawiło się 9 wpisów, w tym 3 recenzje książek. Marzy mi się, żeby mój ulubiony czerwiec był dla mnie prawdziwie zaczytanym miesiącem. W kolejce czeka kilka naprawdę ciekawych egzemplarzy recenzenckich, które prezentowałam Wam w ostatnim poście stosikowym(klik).


Maj w liczbach:
Liczba przeczytanych książek: 4
  • Parostatek
  • Budowlaniec
  • Dostojewski Fiodor Idiota RECENZJA
  • Baśnie z czterech stron świata

Liczba przeczytanych stron: 784
Liczba przeczytanych stron dziennie: 25

Liczba obejrzanych filmów: 0

W maju najbardziej spodobała mi się książka: brak
Najchętniej przeglądana przez Was recenzja: Jeden dzień RECENZJA 
Najchętniej przeglądany przez Was wpis: Sto tytułów BBC - lista książek, które trzeba przeczytać 


O czym jeszcze mogliście poczytać na blogu:

Blog wzbogacił się o nowych czytelników, których serdecznie witam. Zachęcam do polubienia Pożeracza słów na Facebooku i śledzenia wpisów.  Od kilku dni dodaję też zdjęcia na Instagramie. Pozostawcie w komentarzach swoje nicki. Chętnie dodam Was do obserwowanych.

Przypominam też o trwającym na bogu konkursie. Do wygrania aż trzy egzemplarze Wyprawy po klucz(klik), książki którą Pożeracz słów objął patronatem medialnym

http://pozeracz-slow.blogspot.com/2016/05/konkurs-z-wyprawa-po-klucz.html
 


A jak Wam minął maj? 

7 komentarzy:

  1. Maj upłynął mi dość szybko, nawet za szybko bym powiedziała. Przeczytałam co prawda dziesięć pozycji, głównie z literatury młodzieżowej, ale nie wszystkie przypadły mi do gustu. Na "Idiotę" mam ogromną chęć, choć to zapewne ciężka, trudna książka. Poczekam na recenzję :)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z patronatu!
    A u mnie maj tez był zaczytany i w statystykach również nie najgorzej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tak bywa, że jest bardzo intensywnie. Obyś w czerwcu trochę ochłonęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak u Ciebie - maj był intensywny i jakoś zabrakło tego czasu na czytanie. Teraz czytam dość ciekawą książkę - "Zakonnice odchodzą po cichu". Z tytułów które Ty podałaś, ja jakoś niestety nic nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i życzę, aby czerwcowe wyniki były jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki mamy średnie. Piszę "mamy", bo u mnie sytuacja ma się identycznie. Cóż, życzę na obojgu, żeby czerwiec wypadł lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też od niedawna jestem na Instagramie! :) licencja_na_czytanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)