Strony

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Książkowe kadry miesiąca: marzec

Przed Wami kilka książkowych kadrów marca. Był to dla mnie dość udany miesiąc pod względem czytelniczym, choć przyznaję, że liczyłam na więcej. Udało mi się przeczytać 11 książek, w tym kilka pozycji typowo dziecięcych. Łącznie pochłonęłam 1625 stron, co daje 52 strony dziennie. Część z przeczytanych lektur znajdziecie na zdjęciach poniżej. Znalazłam też czas na obejrzenie 3 filmów.



Przeczytane książki:
  • Wesoła zagroda 
  • Kossak Simona O ziołach i zwierzętach RECENZJA
  • Kozłowska Urszula Wielkanoc zajączka
  • Gulewicz Artur Zwariowane pojazdy RECENZJA
  • Skarbnica baśni z całego świata  
  • Kasdepke Grzegorz Tajemnicze zniknięcie detektywa Pozytywki RECENZJA 
  • Kozłowska Urszula Pingwinek 
  • Hawkins Emily, Williams Rachel Atlas przygód zwierząt RECENZJA
  • Shannon Samantha Zakon Mimów RECENZJA
  • Owoce i warzywa  
  • Fuller Andrew Psychologia geniuszu. Odblokuj wrodzone talenty i kreatywność swojego dziecka 

Po więcej książkowych zdjęć zapraszam Was na instagramowy profil Pożeracza słów tutaj. Zachęcam również do śledzenia bloga na facebooku. Pamiętacie o Wiosennej Wyprzedaży Książek? Może znajdziecie coś dla siebie.


Jak Wam minął marzec? 
 

4 komentarze:

  1. U mnie luty był zdecydowanie lepszy. Marzec był spędzony głównie na dworze, a więc mniej czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia książek. Jestem urzeczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że miałaś znakomity, czytelniczy miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)