Strony

piątek, 1 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca: czerwiec 2016

Kocham czerwiec! Głównie za jego długie, słoneczne dni i ciepłe wieczory. Na zewnątrz jest pięknie i kolorowo, ale jeszcze nie tak upalnie jak w wakacyjne miesiące. Aż chce się czytać. I tak w czerwcu udało mi się zapoznać z 4 książkami o uczciwych rozmiarach oraz z 5 typowo dziecięcymi pozycjami. Na blogu pojawiło się 8 wpisów, w tym 3 recenzje książek. Zapraszam na krótkie podsumowanie miesiąca.

 
Czerwiec w liczbach:
Liczba przeczytanych książek: 9
  • Miś Bartuś szuka miodu 
  • Króliczek Leon idzie spać 
  • Kaczuszka Franka uczy się pływać 
  • Kotek Leoś wspina się na drzewo 
  • Wesołe rodzinki. Zwierzęta w zoo    
  • Westin Boel, Svensson Helen Listy Tove Jansson  RECENZJA
  • Kasdepke Grzegorz, Papuzińska Joanna i inni Opowieści biblijne RECENZJA
  • Chmielewska Joanna M. Poduszka w różowe słonie RECENZJA
  •  Shaun Usher Listy niezapomniane II 
     
Liczba przeczytanych stron: 1458
Liczba przeczytanych stron dziennie: 49 

Liczba obejrzanych filmów: 0

W czerwcu najbardziej spodobała mi się książka: Listy Tove Jansson RECENZJA 
Najchętniej przeglądana przez Was recenzja: Poduszka w różowe słonie RECENZJA
Najchętniej przeglądany przez Was wpis: Sto tytułów BBC - lista książek, które trzeba przeczytać 


O czym jeszcze mogliście poczytać na blogu:
 
Witam serdecznie nowych czytelników bloga. Przypominam o obecności Pożeracza słów na Facebooku i Instagramie.
 
 
A jak Wam minął czerwiec? 
 

4 komentarze:

  1. Widzę, że literatura dziecięca rządzi ;) Ale to dobrze, ja sama chętnie wracam do takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam zaskakująco dużo książek (aż 9!), biorąc pod uwagę fakt, że byłam zawalona egzaminami i sesją :D

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 9 książek to według mnie dobry wynik. Oby lipiec był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wynik! Mnie się udało przeczytać tylko 3 książki, w tym 2 dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)