Strony

poniedziałek, 1 maja 2017

Książkowe kadry miesiąca: kwiecień

Przed Wami kilka książkowych kadrów kwietnia. W ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać zaledwie 6 książek, gdyż utknęłam nieco z Hrabią Monte Christo. Mam nadzieję, że szybko uporam się z tą lekturą i zabiorę się za kolejne emocjonujące pozycje, które czekają już na swoją kolej. Nadrobiliśmy jednak nieco literatury dziecięcej, z czego bardzo się cieszę. Łącznie przeczytałam 1511 stron, co daje 50 stron dziennie. Źle nie jest, ale mogło być lepiej. Obejrzałam też 5 filmów.






Przeczytane książki: 
  • Lindgren Astrid Madika i berbeć z Czerwcowego Wzgórza  
  • Shannon Samantha Pieśń jutra 
  • Brzechwa Jan Akademia Pana Kleksa 
  • Kownacka Maria Rogaś z Doliny Roztoki 
  • Ostrowicka Beata Poczytam ci, mamo. Elementarz przyrodniczy 
  • Dexet Hector A co to?  

Po więcej książkowych zdjęć zapraszam Was na instagramowy  profil Pożeracza słów tutaj. Zachęcam również do śledzenia bloga na facebooku



A jak Wam minął kwiecień? Jakie macie książkowe plany na maj? 
 

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)