Strony

sobota, 4 lutego 2017

Książkowe kadry miesiąca - styczeń

Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć, tym razem styczniowych. Postanowiłam nadać temu cyklowi nową nazwę i tym samym powstają Książkowe kadry miesiąca. Część z przeczytanych przeze mnie w styczniu książek odnajdziecie poniżej. Jak już pisałam w podsumowaniu nie był to dla mnie najlepszy miesiąc, ale udało mi się mimo wszystko trafić na ciekawe pozycje. Na pewno mogę polecić Zanim Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak, tym bardziej, że już niebawem na ekrany kin wejdzie film o naszej najbardziej znanej noblistce z Karoliną Gruszką w roli głównej. Moją recenzję książki znajdziecie tutaj.



Po więcej zdjęć zapraszam Was na instagramowy profil Pożeracza słów TUTAJ. Czytaliście którąś z powyższych książek? Jakie wrażenia?

2 komentarze:

  1. Książkę Katarzyny Zyskowskiej-Ignaciak chciałabym przeczytać. Jakie klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) ja zrezygnowałam z Instagrama na rzecz Bloglovin. :) w końcu zaczynam być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)