Strony

sobota, 13 sierpnia 2016

Stosik 4/2016

Przygotowując ten post z przerażeniem odkryłam, że ostatnie stosiki prezentowałam Wam blisko trzy miesiące temu! W tym czasie do mojej biblioteczki trafiło kilkanaście nowych tytułów, zarówno egzemplarzy recenzenckich, jak i zakupów własnych. Przeglądając zawartość poniższych stosów przekonacie się, że spora część z nich to literatura typowo dziecięca. Cieszę się, że Synek przejawia zainteresowanie książkami i powoli zaczyna chwytać, że nie służą one tylko do ślinienia. To dobry znak na przyszłość. W każdym razie, zobaczcie sami, jakie tytuły udało mi się zgromadzić. 


Od góry:
Dickens Charles Maleńka Dorrit, od Wydawnictwa MG
Szepielak Anna J. Francuskie zlecenie, od Wydawnictwa Nasza Księgarnia
Wojdowicz Agnieszka Niepokorne. Judyta, j.w.
Galewska-Kustra Marta Pucio uczy się mówić, j.w.
Kozyra-Pawlak Ewa Szopięta, j.w.
Mikrut Izabela, Daniel de Latour, Opowiem ci, mamo, co robią narzędzia, j.w.



Od góry:
Kotek Leoś wspina się na drzewo, zakup w Składzie Taniej Książki
Kaczuszka Franka uczy się pływać, j.w.
Króliczek Lolek idzie spać, j.w.
Miś Bartuś szuka miodu, j.w.
Zwierzęta w zoo. Wesołe rodzinki, j.w.
Brontë Charlotte Sekret, j.w.
Brontë Anne Agnes Gery, j.w.
Beaumont Émilie, Bélineau Nathalie Dźwig Darka, zakupy w markecie
Rapley Gill, Murkett Tracey Bobas lubi wybór. Twoje dziecko pokocha dobre jedzenie, zakup w księgarni internetowej




Do stosików zapomniałam dołożyć egzemplarz recenzencki Poduszki w różowe słonie. Odsyłam Was do mojej recenzji tutaj

Sami widzicie, że u mnie ostatnio na topie są różnego rodzaju zwierzątka i narzędzia, tudzież sprzęty budowlane. Na szczęście znajduję jeszcze czas na swoje lektury, bo inaczej mogłabym zwariować. Jestem bardzo ciekawa finałowego tomu Niepokornych, a także ostatniej książki autorstwa Anny J. Szepielak, której do tej pory nie miałam okazji przeczytać. Pozostaje jeszcze Charles Dickens, którego utwory znam jedynie z kolejnych adaptacji filmowych. No i siostry Brontë, które niestety będą musiały odczekać swoje na półce. 


Widzicie coś dla siebie?

9 komentarzy:

  1. Podejrzewam, że Francuskie zlecenie mogłoby mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dziecięcych książeczek widzę, a to mnie ostatnio bardzo interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie lubię styl pani Szepielak i chwalę sobie jej książki. Ta jeszcze przede mną :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam nic z twojej listy, więc czekam na twoje opinie z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacne zdobycze widzę na Twojej półce. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Poduszkę w różowe słonie" wspominam najmilej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu kolorowo i dziecięco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z książek, ale życzę udanej lektury :)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs u mnie
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te książki z serii "Opowiem ci mamo" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)