Strony

niedziela, 3 listopada 2013

Z filiżanką kawy: Tiramisu

Lubicie desery tiramisu? Jeśli tak, to zapewniam Was, że obok tej kawy nie przejdziecie obojętnie. Smak i aromat kawy rozpuszczalnej Tiramisu to prawdziwa uczta dla zmysłów. 

Z włoskiego tirarsi sù oznacza ocknij się, przebudź się, ale też tirami sù poderwij mnie. Tuż po otwarciu woreczka w pomieszczeniu unosi się intensywny aromat kawy, która zgodnie z tłumaczeniem ma silne działanie pobudzające.

 

Sposób przyrządzenia: 
Do kubka należy wsypać 2 łyżeczki kawy i zalać wrzątkiem. Przygotowany napój można podawać z mlekiem lub śmietanką i cukrem według uznania.



Osobiście wybrałam tylko śmietankę i obowiązkowe ciacho. Może to nie tiramisu, ale piernik też świetnie pasuje. A sama kawa? Co tu dużo mówić - pychota:)



100 g też wyśmienitej kawy kosztuje 8,00 zł, a więcej smakowych kaw znajdziecie TUTAJ

A Wy, macie ochotę na kawę z delikatną nutką tiramisu?

____________________________________________________ 
 Za możliwość skosztowania kawy serdecznie dziękuję
Firmie SKWORCU 

https://www.skworcu.com.pl/
 

26 komentarzy:

  1. A próbowałaś kiedyś do zwykłej rozpuszczalnej wlać kieliszek likieru tiramisu? Pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Więc ta kawa może Ci również przypaść do gustu:)

      Usuń
  3. Kawy Tiramisu nie miałam okazji jeszcze pić. Postaram się szybko to nadrobić, gdyż smakowe kawy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za kawą różnego rodzaju nie przepadam, więc i ta odpada :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na rynku pojawia się coraz więcej herbatek smakowych:P

      Usuń
  5. Cóż, i po tych kilku zdjęciach zrobiłam się głodna. Ale propozycja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto tiramisu jest jednym z moich ulubionych, ale nie wiem czy kawa by mi zasmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie jestem wielbicielką kaw, ale ta brzmi świetnie na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, obdarowana osoba z pewnością by się ucieszyła:)

      Usuń
  8. Jeszcze nie próbowałam, ale strasznie mi narobiłaś na nią ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no piękna sprawa z tym tiramisu ; ) A jak wygląda sprawa przygotowywania jakichś drinków? ;)) Eksperymentowałaś ju z w tym kierunku? :) pozdrawiam z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drinki nie bardzo pasują mi do czytania książek. Ewentualnie lampka wina:)

      Usuń
  10. Tramisu bardzo mi smakuje, choć jest przy tym łudząco podobne w smaku do kawy śmietankowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmietankowej nie próbowałam więc trudno mi się wypowiedzieć:) Tak czy siak tiramisu mi smakuje:P

      Usuń
  11. Miałam okazję zasmakować w tej kawie. Pyszniutka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do tiramisu, jestem ciekawa jak w wydaniu kawy to smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)