Strony

piątek, 1 lutego 2013

Podsumowanie: styczeń 2013

Styczeń pod względem czytelniczym zaliczam do udanych. Może liczba przeczytanych książek nie jest zawrotna, ale były to pozycje jak najbardziej trafione i większości dość obszerne. Nawiązałam dwie nowe współprace z wydawnictwami, z czego bardzo się cieszę. Teraz trochę statystyki:)


Styczeń w liczbach

Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba przeczytanych stron: 2604
Liczba przeczytanych stron dziennie: 84
Liczba nowych książek w domowej biblioteczce: 5

Liczba książek przeczytanych w ramach wyzwań:
  • 52 książki(2013)
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę 1
  • Z literą w tle
  • Z półki 2
  • Przeczytam tyle, ile ma wzrostu 18,7 cm
Najbardziej zachwyciła mnie książka: Wzgórze dzikich kwiatów (recenzja pojawi się niebawem)
Najchętniej przeglądana recenzja: Ślady małych stóp na piasku

Mój świeżutki blog wzbogacił się o nowych czytelników. Do tej pory dołączyło 26 osób z czego bardzo się cieszę:)
Licznik odwiedzin wskazuje 839 

Serdecznie dziękuję za Waszą obecność, tym bardziej, że byłam pełna obaw przed założeniem bloga, czy ktokolwiek będzie chciał na niego zaglądać... Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:)

A jaka książka Was zachwyciła najbardziej?

10 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na recenzję "Wzgórz dzikich kwiatów". (:
    Gratuluję współprac i życzę jeszcze lepszych wyników w lutym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobna liczba przeczytanych książek - mam nadzieję, że luty będzie bardziej owocny. Gratuluję nowych współprac oraz wyników!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek, które czytałaś, znam tylko Larssona, który na mojej osobistej liście ulubionych książek wciąż zajmuje wysokie miejsce :)

    Gratuluję nowych współprac, a także życzę Ci jeszcze wielu, wielu czytelników i satysfakcji z prowadzenia bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)