Strony

sobota, 19 listopada 2016

Stosik 5/2016

Dziś przygotowałam dla Was przegląd książek, które w ostatnim czasie do mnie dotarły. Poprzedni post stosikowy pojawił się ponad trzy miesiące temu, więc będzie co oglądać, tym bardziej, że na książkach ostatnio nie oszczędzałam. Poniżej znajdują się zarówno egzemplarze recenzenckie, jak i zakupy własne, a także książki pochodzące z wymian. Część z nich udało mi się już przeczytać i zrecenzować, inne cierpliwie czekają na swoją kolej. Na początek egzemplarze recenzenckie.


Od góry:
Małecki Jakub Ślady, od Wydawnictwa Sine Qua Non
Dickens Charles Klub Pickwicka, od Wydawnictwa MG
Zyskowska-Ignaciak Katarzyna Zanim, j.w.
Schulman Michael Meryl Streep. Znowu ona, od Wydawnictwa Marginesy RECENZJA
Roberts Gregory David Cień góry, j.w.



Od góry:
Joannon Cristóbal Uwaga wilk! i inne bajki Ezopa, od Wydawnictwa Nasza Księgarnia RECENZJA 
Marciniak Katarzyna Moja pierwsza mitologia. Księga I, j.w.
Marciniak Katarzyna Moja pierwsza mitologia. Księga II, j.w.
Brzoza Elżbieta Baśnie i legendy polskie, j.w. RECENZJA
Brykczyński Marcin, Nowicki Artur Opowiem ci, mamo, co robią statki, j.w.



Od góry:
Kidd Sue Monk Sekretne życie pszczół, wakacyjna wymiana książkowa
Lingas-Łoniewska Agnieszka Piętno Midasa, j.w.
Galbraith Robert Jedwabnik, wymiana przez Lubimy Czytać
Walton Leslye Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender, j.w.


Na koniec zakupy własne. Jak już mówiłam nie oszczędzałam ostatnio na książkach, czego efektem jest zakup wymarzonej własnej i nowiutkiej serii Harry'ego Pottera. Nawet nie wiecie jak się cieszę. Serię przeczytałam już dawno, ale zawsze posiłkowałam się egzemplarzami bibliotecznymi lub pożyczonymi od znajomych. Teraz wreszcie mam swoje książki, do których w każdej chwili mogę zaglądnąć, co oczywiście czynię. Przypomniałam sobie już trzy pierwsze tomy.  


Poza tym poszalałam trochę z książeczkami dla Synka, który bardzo chętnie przegląda kolejne tytuły. Zobaczcie sami, co dla niego wybrałam.



 Na koniec końców dwie książki, które zakupiłam w ramach doszkalania się jako rodzic. 


Jak widzicie sporo książek jeszcze przede mną. Na Was z kolei czekają kolejne recenzje, w pierwszej kolejności Śladów i Sekretnego życia pszczół. Pierwsza z nich pozytywnie mnie zaskoczyła, druga niestety rozczarowała. Obecnie czytam Cień góry, na który potrzebuję jeszcze około dwóch tygodni. Ponadto planuję w dalszym ciągu przypominać sobie Harry'ego Pottera.


Które tytuły Was zainteresowały? Widzicie coś dla siebie?

10 komentarzy:

  1. "Sekretne życie pszczół" czytałam, ale niestety zawiodłam się... i to dość mocno. Bardzo kusi mnie jeszcze "Zanim" oraz wszystkie książki dziecięce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem Twojej opinii o "Sekretnym życiu pszczół", bo pamiętam, że bardzo mi się podobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Sekretne życie pszczół" też mnie niestety rozczarowały :/ Jest to chyba najbardziej znana i najgłośniej chwalona książka Sue Monk Kidd. Mnie nie porwała, biorąc pod uwagę, że wcześniej czytałam jej (ponoć słabsze) "Czarne skrzydła", które podobały mi się sto razy bardziej.
    Jestem zachwycona Twoim wydaniem Dickensa i dziecięcą mitologią - aż mi się do niej oczy świecą! :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja też zawsze Harry'ego z bibliotek brałam. Ale to była walka w tamtych czasach, żeby pożyczyć :D, bo wszyscy chcieli. No i parę lat temu sobie też komplet sprawiłam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ślady" oraz "Jedwabnik" te książki bardzo mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości na Twoich stosikach, aż chce się czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo świetnych książek! Gratuluję zdobyczy i oczywiście wielu zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie twórczość Małeckiego, zbiera bardzo pozytywne recenzje. Poza tym Harry! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie w tym roku także udało się skompletować całą serię Harry'ego (tylko że w twardej oprawie <3), i z MTK w Krakowie przywiozłam "Harry'ego Pottera i Przeklęte Dziecko", więc wiem doskonale jak się czułaś po nabyciu wszystkich części Harry'ego ;)

    Dzosefinn's Books

    OdpowiedzUsuń
  10. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender". Jak ja uwielbiam tę książkę! :)
    Czekam na recenzję "Śladów" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)