Strony

środa, 1 marca 2017

Podsumowanie miesiąca: luty 2017

Nie przepadam za lutym, więc naprawdę z przyjemnością witam niosący zapowiedź wiosny i coraz cieplejszych dni marzec. Luty był dla mnie bardzo dobrym czytelniczo miesiącem, choć zanim zaczęłam przygotowywać podsumowanie wydawało mi się, że udało mi się przeczytać zdecydowanie więcej. W każdym razie na swoim koncie zanotowałam kolejnych 7 książek, w tym 4 pozycje dla dzieci. Zaległe recenzje postaram się dodać w pierwszej połowie marca. Na blogu opublikowałam 7 wpisów, w tym 3 recenzje książek.
 


Luty w liczbach:
Liczba przeczytanych książek: 7
  • Dickens Charles Klub Pickwicka  
  • Lindgren Astrid Przygody dzieci z ulicy Awanturników RECENZJA
  • Jansson Tove Słoneczne miasto 
  • Bajko Małgorzata, Janiszewska Monika (Nie)grzeczni?
  • Zwierzęta i ich rodziny 
  • Kozłowska Urszula Kapryśna kaczuszka
  • Cherry Georgia, Haake Martin Atlas miast RECENZJA 

Liczba przeczytanych stron: 1326
Liczba przeczytanych stron dziennie: 47

Liczba obejrzanych filmów: 1
  • Wymarzony domek (La Maison du bonheur), 2006

W lutym najbardziej spodobała mi się książka: Słoneczne miasto
Najchętniej przeglądana przez Was recenzja: Adrian Mole lat 13 i 3/4. Sekretny dziennik RECENZJA
Najchętniej przeglądany przez Was wpis: Sto tytułów BBC - Lista książek, które trzeba przeczytać




Witam serdecznie nowych czytelników bloga. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do śledzenia Pożeracza słów na Facebooku i Instagramie. Dodaję tam zdjęcia książek, które aktualnie czytam i dzielę się pierwszymi wrażeniami z lektury. 

A jak Wam minął luty? Trafiliście na godne polecenia tytuły?

3 komentarze:

  1. Piękny wynik :) Gratuluję :)
    W lutym udało mi się przeczytać kilka naprawdę świetnych książek, w tym piękna, prawdziwą i poruszającą powieść "Chwila na miłość" oraz najlepszą powieść w moim dotychczasowym życiu "Bogowie tanga".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)