Strony

wtorek, 3 stycznia 2017

Podsumowanie miesiąca: grudzień 2016

Witam Was serdecznie w Nowym Roku, który mam nadzieję będzie przynajmniej tak samo dobry jak poprzedni. Grudzień był dla mnie dość intensywnym miesiącem, więc na czytanie nie miałam zbyt wiele czasu. Przygotowania do świąt to sama przyjemność, więc tak naprawdę nie ma czego żałować, tym bardziej, że mogłam spędzić więcej czasu z najbliższymi. Na swoim koncie zanotowałam 9 książek, w większości pozycji dla dzieci. Dodatkowo udało mi się przeczytać większość Wyznaję, jednak ten tytuł umieszczę dopiero w styczniowym podsumowaniu. Na blogu pojawiło się 10 wpisów, w tym 3 recenzje książek.


Grudzień w liczbach:
Liczba przeczytanych książek: 9
  • Roberts Gregory David Cień góry RECENZJA 
  • Sobich Agnieszka, Kurczewska Marta Mój mały piesek 
  • Dotykamy kolorów. Niebieski  
  • Kozłowska Urszula Kangurek 
  • Sobich Agnieszka, Kurczewska Marta Moja mała kaczuszka 
  • Rowling Joanne Kathleen Harry Potter i Czara Ognia 
  • Mortka Marcin Tappi i pierwszy śnieg
  • Beaumont Émilie, Bélineau Nathalie Radiowóz policyjny Pawła
  • Beaumont Émilie Obrazki dla maluchów. Las  

Liczba przeczytanych stron: 1900
Liczba przeczytanych stron dziennie: 61 

Liczba obejrzanych filmów: 2
  • American gangster (American gangster), 2007
  • Jeden dzień (One day), 2011 

W grudniu najbardziej spodobała mi się książka: brak
Najchętniej przeglądana przez Was recenzja: Cień góry RECENZJA
Najchętniej przeglądany przez Was wpis: Sto tytułów BBC - Lista książek, które trzeba przeczytać


O czym jeszcze mogliście poczytać na blogu:

Witam serdecznie nowych czytelników bloga. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do śledzenia Pożeracza słów na Facebooku i Instagramie. Wrzucam tam na bieżąco zdjęcia książek, które aktualnie czytam i dzielę się pierwszymi wrażeniami z lektury.


Przypominam o trwającym na blogu konkursie z okazji 4 urodzin Pożeracza słów 

http://pozeracz-slow.blogspot.com/2016/12/4-lata-pozeracza-sow-konkurs-urodzinowy.html
 
  
 A jak Wam minął grudzień?
 

5 komentarzy:

  1. 9 książek to bardzo mocny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    serdecznie Cię zapraszam do organizowanego przeze mnie Book Tour z książką Cecelii Ahern "Podarunek" : http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2016/12/book-tour-cecelia-ahern-podarunek.html

    Piękny grudzień. U mnie niestety słabiutko, ale szykują się ferie zimowe i trochę czasu dla siebie. Ps. Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę też w końcu spróbować jakąś książkę Marcina Mortki. Chyba nawet jedną gdzieś miałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie w nagłówku notki jest prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję miesiąca pełnego wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)