Strony

środa, 4 stycznia 2017

Książkowe kadry miesiąca - grudzień

Przed Wami grudzień w zdjęciach. Choć czasu na czytanie miałam niewiele, to mimo wszystko niemal każdego dnia udało mi się przewrócić kilka stron. Powrót do kolejnej części Harry'ego Pottera uznaję za naprawdę udany. Niemal połowa miesiąca upłynęła mi na lekturze Wyznaję, której napiszę niebawem.


Po więcej zdjęć zapraszam Was na instragramowy profil Pożeracz słów TUTAJ. Czytaliście którąś z powyższych książek? Jakie zrobiła na Was wrażenie?

5 komentarzy:

  1. Żebym ja umiała robić takie foteczki na insta. :o Żadnej z nich nie znam. :o Wstyd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. :) Muszę sprezentować Jasiowi jakąś część "Opowiem ci, mamo".

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Jestem ciekawa wydawnictwa Ze Słownikiem. Muszę sięgnąć po któryś ich tytuł, żeby zobaczyć jak jest wydany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona Twoimi zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne fotki, też bym chętnie powróciła do Harrego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)