Strony

piątek, 1 marca 2013

Podsumowanie: luty 2013

Za nami luty. Liczba przeczytanych książek z pewnością nie powala na kolana, ale przynajmniej wytłumaczenie jest sensowne- luty to w końcu najkrótszy miesiąc:)) W marcu postaram się nadrobić zaległości, a będzie to dla mnie miesiąc zmian więc kto wie jak to wyjdzie:) No cóż jestem dobrej myśli! Czas na podsumowanie.


Luty w liczbach 

Liczba przeczytanych książek: 4
Liczba przeczytanych stron: 1656
Liczba przeczytanych stron dziennie: 59
Liczba nowych książek w domowej biblioteczce: 5


Udział w wyzwaniach:

  • 52 książki(2013) 4
  • Pochłaniam strony, bo kocham tomy!!!! 1656 stron 
  • Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę 1
  • Z literą w tle
  • Przeczytam tyle, ile ma wzrostu 11 cm
Najbardziej zachwyciła mnie książka: Pink Floyd. Prędzej świnie zaczną latać
 
Podobnie jak w ubiegłym miesiącu najchętniej przeglądaną była recenzja książki: Ślady małych stóp na piasku

Blog wzbogacił się o nowych czytelników. Do tej pory dołączyło 37 osób
(w styczniu 26)  z czego bardzo się cieszę:)
Licznik odwiedzin wskazuje: 1490 (w styczniu 839)
 


Zostawiacie także coraz więcej komentarzy. Dziękuję bardzo za Waszą obecność:))


W lutym udało mi się nawiązać również jedną nową współpracę z Wydawnictwem Wielka Litera. Dziękuję za powierzone mi zaufanie. Już niedługo recenzja przekazanej książki: Sekret drzewa oliwnego.


A jaka książka przeczytana w lutym Wam spodobała się najbardziej?


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wyniki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników i życzę powodzenia w marcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Madziu! Oby marzec był lepszy, u mnie luty też kiepsko wypadł, a piramida czeka ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mój lutowy wynik jest identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie luty to wyjazd na Święta, więc raczej nie poszaleję z książkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) I życzę powodzenia w marcu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)