Strony

czwartek, 8 września 2016

Kolejna odsłona Wakacyjnej wymiany książkowej u Doomisi

Jakiś czas temu postanowiłam wziąć udział w Wakacyjnej wymianie książkowej organizowanej przez Doomisię z bloga Czytelnia Dominiki. Rzadko zgłaszam się do tego typu zabaw, jednak tym razem zgłosiłam się przez sentyment do pierwszej edycji wymiany sprzed dwóch lat. Miło wspominam zarówno rozpakowywanie otrzymanej przesyłki, w której odnalazłam aż 3 książki, jak również kompletowanie paczki dla obdarowywanej osoby. Jeśli jesteście ciekawi poprzedniej edycji odsyłam Was tutaj.



W tegorocznej odsłonie wymiany moją wymiankową parą była Agata z Apteki Literackiej. Co ciekawe, okazało się, że Agata mieszka w miejscowości znajdującej się dosłownie kilkanaście kilometrów od miejsca mojego zamieszkania. Śmiało mogłyśmy się umówić na spotkanie i przekazać paczki osobiście. Wybrałyśmy jednak tradycyjną formę i przesłałyśmy zebrane podarunki pocztą. 

Regulamin wymiany zakładał, że w paczce powinna znaleźć się książka, czasoumilacze oraz list. Ponadto każdy uczestnik wypełniał ankietę, w której wymieniał tytułu 10 poszukiwanych książek oraz określał swoje preferencje czytelnicze. 

W paczce przesłanej przez Agatę odnalazłam:
  • 2 książki, w tym Sekretne życie pszczół, które umieściłam na wyżej wspomnianej liście
  • czasoumilacze w postaci herbatki oraz słodkich deserków
  • odręcznie napisany list
  • 3 zakładki, w tym dwie wykonane własnoręcznie przez Agatę




Jak więc widzicie, warto brać udział w podobnych zabawach. Wspomniałam już, że cieszy zarówno odpakowywanie przesyłki, jak również kompletowanie podarunków dla drugiej osoby.  Jest to także świetna okazja, by poznać danego blogera. Mam nadzieję, że Agata będzie miło wspominać tegoroczną edycję wymiany. Dziękuję Dominice za możliwość wzięcia udziału w zabawie. Z niecierpliwością oczekuję fotorelacji z wymiany na jej blogu.



Bierzecie udział w podobnych zabawach? 

6 komentarzy:

  1. Też brałam udział w wymiance u Dominiki :) w zasadzie biorę udział trzeci raz zrzędu jeśli mnie pamięć nie myli :) masz rację. Zarówno otrzymanie jak i wysyłanie paczek jest mega radością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka. Życzę zatem udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wszystko się podoba ^^ Fotorelacja będzie, jak zawsze, najpierw jednak muszę wszystko ogarnąć i znaleźć dłuższą chwilę wolnego czasu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najczęściej biorę udział w zabawach na święta lub walentynki :) Świetna zabawa i miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i widzę bardzo ciekawa przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądanie podsumowań z podobnych wydarzeń zawsze napawa mnie radością. Jak to dobrze wiedzieć, że ludzie są dla siebie tacy mili. :)
    Optymista

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)