Strony

środa, 10 czerwca 2015

Jestem, wróciłam!

Z pewnością zauważyliście, że od jakiegoś czasu wpadam tutaj w zasadzie tylko na chwilkę. Mój wolny czas pochłonęło całkowicie przygotowanie się do pewnego ważnego dla mnie egzaminu. Najgorsze chwile zakuwania minęły, a ja z nowymi siłami wracam do dzielenia się z Wami swoimi spostrzeżeniami na temat przeczytanych książek. Dzisiaj, co prawda, przypominam Wam tylko o konkursie, ale już w najbliższych dniach na blogu pojawi się kilka zaległych tekstów.

Na odwiedzanie Waszych blogów i czytanie recenzji również nie starczało mi czasu, ale obiecuję nadrobić swoje zaległości (przynajmniej w części) i dowiedzieć się, co nowego u Was. Dziękuję serdecznie tym, którzy mimo mojej znikomej aktywności odwiedzali bloga i pozostawiali komentarze.


http://pozeracz-slow.blogspot.com/2015/05/konkurs-wygraj-kontynuacje.html

Do końca dnia możecie zgłaszać chęć udziału we wspomnianym konkursie. Nagroda jest rewelacyjna, a zadanie banalne!

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)