Strony

piątek, 4 sierpnia 2017

Książkowe Kadry Lipca

Biorąc pod uwagę kilka poprzednich miesięcy nie wypada mi narzekać na lipiec. W pierwszych czterech tygodniach wakacji udało mi się przeczytać 7 książek, w tym aż 4 pozycje dla dorosłych. Łącznie dało to 1636 stron, czyli dokładnie 53 strony dziennie. Jest to satysfakcjonujący mnie wynik. Ponadto z Synkiem pochłoneliśmy kolejne 3 książeczki dla dzieci. Poniżej kilka książkowych kadrów.



 Przeczytane w lipcu:
  • Swift Jonathan Podróże Guliwera 
  • Kozieł-Nowak Magdalena Rok na wsi 
  • Cabré Jaume Agonia dźwięków 
  • Lindgren Astrid Rasmus i włóczęga 
  • Ahern Cecelia Zakochać się 
  • Kucharska Nikola Jak to działa? Zwierzęta 
  • Coben Harlan Błękitna krew


Po więcej książkowych zdjęć zapraszam na instagramowy profil Pożeracza słów tutaj



A jak Wam minął lipiec? 
 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia i świetny lipcowy wynik czytelniczy - mnie jakoś słabo idzie ostatnio z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia.
    U mnie minął niezbyt dobrze, bo mam zbyt wiele zobowiązań poza prowadzeniem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik, widzę, że lipiec był udany :) U mnie czytelniczo niestety coś słabo ostatnio..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jeju! Jakie cudowne ujęcia. :)
    Będę się chyba musiała wziąć za wizualną warstwę mojego bloga.
    Pozdrawiam,
    Kania Frania
    www.kaniafrania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia robisz, masz do tego dar. Gratuluję wyniku. Teraz jestem na wolnym, więc mam nadzieję, że w tym miesiącu podgonię czytanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś przeczytać "Podróże Guliwera". Powinnam mieć tę książkę na półce w jakimś starym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze:)
Zapraszam do dyskusji:)